مسافرت رفتن

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      دختر آنا وینتور لباس زیباترین لباس عروسی دوم خود را در ایتالیا پوشید

      در اوایل ماه جاری، دختر آنا وینتور، Bee Shaffer، از فرانچسکو کاروزیینی، پسر ویرجینای ووگ والت، فرانک سوزانی، در املاک لانگ آیلند وینتور، ازدواج کرد. اما در مورد این رویداد کم است، زیرا ممنوعیت رسانه های اجتماعی وجود دارد و جزئیات و عکس ها هنوز منتشر نشده است. اما اگر شما یک نگاه اجمالی از شافر به عنوان یک عروس خارش کنید، به لطف شما هستم. عکسی از یک عروسی متعلق به دوم که او و Carrozzini فقط یک هفته پیش در Portofino، ایتالیا داشتند، ظاهر شدند، و این ظاهر عروس زیبا ایتالیایی است.

      نگاه عاشقانه او شامل عینک آفتابی، لباس چای طولانی با حجاب توری بلند، گردنبند متقابل و ساندویچ پاشنه بلند طلای فلزی برای تسخیر خیابان های سنگ شکن. ما مطمئنیم که وینتور در دست داشت یا مراسم عروسی عروسی شافر دو عدد است. آن را برای خودتان مشاهده کنید و از طریق برخی از نمایش مشخصات خود را مرور کنید، که ممکن است به شما کمک کند تا کمی بهتر از او بدانید.


      نویسنده : amy
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 14:25
      بازدید : 528

      آیا کودک شما در یک دوست سمی است؟

      اشک های اواخر شب، کاهش اعتماد به نفس، عدم علاقه به فعالیت های قبلا گرامی، و اظهارات مانند "من از خودم متنفر هستم" و "من نمی توانم کاری را درست انجام دهم"، نشانه هایی است که فرزند شما ممکن است درگیر یک دوستی سمی باشد.

      کودکانی که سم را عمل می کنند اغلب به عنوان قلج ها نامیده می شوند و اغلب به صورت آشکارا تهاجمی به نظر می رسد. با این حال، در واقع، این کودکان می توانند در مورد جنگ روانی که آنها پول می گیرند، بی احترامی کنند. شیرین به قربانی خود در حضور بزرگسالان و معلمان، ممکن است صبر کنند تا کار کثیف خود را در پشت درهای بسته انجام دهند.

      این پویایی اغلب در دوستی تکرار شده است. در ابتدا، کودکانی که دارای گرایش های سمی هستند، به دوست خود مهربان هستند، که احساس اعتماد می کند. به زودی، نظرات او تحقیرآمیز و کتک می زنند، و دوستان را متزلزل، صدمه زده و متقاعد می کنند که مشکل هستند. بنابراین، دوست می کشد و به سمیت می رود، ناامید می شود دوباره مورد توجه قرار گیرد، که اعتماد به نفس خود را به خطر می اندازد.

      یک تاکتیک مساوی سمی که کودک از آن استفاده می کند شامل کنترل اجتماعی است. آنها یک فعالیت اجتماعی را به جز یک دوست برنامه ریزی می کنند و از این رویداد در رسانه های اجتماعی یا در مدرسه خوششان می آید، لذت بردن از این واقعیت است که دوست در حال حاضر آگاه است که او شامل نشده است. سایر کودکان تمایل دارند تا این کار را بکنند چون آنها نمی خواهند فرد دیگری با گروه دیگر از گروه خارج شوند. در اجتماع اجتماع، کودک در مورد دوست محروم پشت سر او صحبت می کند، دوستان خود را در مقابل او قرار می دهد.

      دشوار است که باور داشته باشیم که کودک قادر به چنین دستکاری است، اما به عنوان یک درمانگر کودک، من این سناریو را سالها شاهد بوده ام. کودکان خردسال از لحاظ احساسی برچیده می شوند، در حالی که یک کودک عاشقانه برای کنترل بر صحنه اجتماعی سوار می شود.

      البته، کودک با شیوه های سمی کاملا از آنچه که انجام می دهند آگاه نیست. آنها احساس کوچک و ناامن می کنند، به طوری که با نارسیسیسم، غم و اندوه، ذهنیت قربانیان و تلاش برای تبعید کودک که تهدید کننده عزت نفس شکننده آن است - کودک با قانون اساسی عمیق احساس می کند.

      افرادی که به طور ذهنی از معنی سمی استفاده می کنند به خرابکاری کسی که تهدید کننده اعتماد به نفس خود هستند، اغلب بدون تمسخر و همدلی صادق نیستند. به طرز وحشیانه ای، این ویژگی هایی است که آنها در دوستشان سوء استفاده می کنند. از آنجا که دوست دارای وجدان و همدلی است، حملات را بر شخصیت خود جذب می کنند و سرزنش می کنند. آنها متقاعد شده اند که از رفتار بد اخلاقی شایسته هستند، در دوستی باقی می مانند.

      والدین چه کار می کنند؟ راهنمایی های زیر می تواند به شما کمک کند اگر مشکوک فرزندتان در دوستی سمی باشد:

          1. تلاش برای ضبط مسائل مربوط به نظرات نادرست دوست.
          2. نظارت بر ارتباطات و رسانه های اجتماعی. کودک دیگر سعی خواهد کرد که در مورد آنتی ویروس هایشان احمقانه باشد.
          3. فرزندتان، "آیا تا به حال این کار را برای کسی انجام داده اید؟" اگر پاسخ فرزند شما "نه" باشد، دوستشان احتمالا راه های سمی دارد. این را برای فرزندتان برجسته کنید
          4. کمک به فرزندتان فضا بدهید اطفال خود را با چندین محل برای ایجاد دوستی در محافل اجتماعی مختلف فراهم کنید، به همین دلیل آنها به کودک مبتلا به گرایش های سمی برای فعالیت های اجتماعی وابسته نیستند.
          5. با والدین دیگر کودک مقابله نکنید، مگر اینکه شواهد زیادی وجود داشته باشد. کودکان با عادت های سمی شده اند و فعال شده اند. مقابله ممکن است وضعیت فرزند شما را بدتر کند.
          6. با فرزندتان مقابله کنید. حمایت از فرزندتان به همان اندازه که ممکن است با فرزندتان صرف زمان زیادی کنید. آنها را خندیدن و به آنها بگویید که آنها جوانتر هستند. به آنها یادآوری کنید که چه کسانی هستند.
          7. یک درمانگر با تجربه را پیدا کنید
      از کودک خود محافظت کنید و از احساس همدلی و وجدان خود حمایت کنید. دفاع از هویت او ارزش خود را با تایید اقدامات خودخواهانه و متفکرانه خود را تقویت کنید. کنار او بمانید و تا پایان او را دوست داشته باشید.


      نویسنده : amy
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 14:14
      بازدید : 235

      صفحات وب